Isnin, 13 Jun 2011

UMNO BAHAGIAN JERANTUT MENUNGGU MASA DI TALKIMKAN

Melihat sahaja virus yang melanda pemimpin-pemimpin Umno Bahagian Jerantut seolah-olah tidak mempedulikan isu-isu rakyat dan juga suara-suara rakyat yang sangat jelas mementingkan diri sendiri.Ini terbukti apabila usul didalam parti tidak diutarakan dan hanya menjaga kepentingan politik pemimpin Umno.

Jika perkara ini berterusan maka sudah pasti riwayat Umno di Jerantut pasti akan tamat.Umno di Jerantut hanya syok sendiri tidak memikirkan mereka-mereka diluar yang tidak berkepentingan kepada mereka.

Langsung tidak ada pelapis pemimpin selepas ini, yang ada hanyalah mereka yang tidak mempunyai kualiti. Langsung tidak ada kewibawaan.pemimpin selepas ini. Siapa anak muda yang berminat dengan Umno jika pemimpinnya korupsi dan tiada integriti.
Umno Jerantut perlukan perubahan!!!! Lahirkan pewaris Umno yang berwibawa. Zaman sudah berubah tapi Umno Jerantut tidak berubah.

emmmm.........

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tak payah talkim kan UMNO Jerantut, dengan sendiri nya masuk kubur jika kalah dalam pru 13 nanti, kita tengoklah pulak berduyun duyun lah melayu umno jerantut masuk pas atau pkr, atau partiyang memerintah baru, termasuk lah anda kot?.

Tanpa Nama berkata...

44siku lipat,
fikirkan nasib kita dulu sudah cukup ke amalan kita sebelum kita di talkinkan.ingat dosa ingat mati ingat taubat.berapa dosa kau buat berapa kali maksiat ingat ingat ingat mati satu kali.tak payahlah kau pening2 pasal umno ni.lantak dialah.

kutukan dewata.
banyak dah ke pahala kau?

Tanpa Nama berkata...

kekuatan umno adalah terletak pada pemuda umno..jika pemuda lesu dan lemah pastinya umno akan jadi lemah..maka melihat kepada barisan kepimpinan pemuda umno jerantut pasti nya umno sgt lesu..bangkitlah wahai barisan kepimpinan pemuda umno jerantut..

Tanpa Nama berkata...

Hei - blog yang bagus , hanya ingin sekitar beberapa blog, tampaknya cukup bagus platform Anda Apakah menggunakan . Saya pada saat menggunakan Drupal untuk beberapa situs saya namun berusaha mengubah tentu salah satu dari mereka ke platform sangat identik dengan Anda sebagai uji coba . Apa pun terutama Anda akan merekomendasikan tentang hal itu ?

Tok Mudin Menyunat. berkata...

Salah dan silap banyak diperkotakatikan. Kelemahan Umno disebabkan pemuda hanya menacri makan ditangan dan lupakan masyarakat terutama Melayu persekitaran;;;