Rabu, 14 Mei 2014

DATO DR SHUKRI MEMPERKASAKAN & MENYATUKAN UMNO JERANTUT.

SALAM SEJAHTERA DAN ASSALAMUALAIKUM.

MUKADIMAH.

Penulis mulai dengan memohon maaf kepada semua pembaca kerana lama sudah tidak membuat post berkenaan dengan keadaan Umno Bahagian Jerantut. Penulis di panggil kembali untuk menulis di laman blog ini kerana sayangkan Umno. Tetapi corak kali ini penulis tidak akan menghentam atau memburuk pihak pengbangkang, penulis hanya mahukan Umno di Bahagian Jerantut bergerak menuju membantu rakyat Jerantut itu sendiri. Sekian di maklumkan.

Bermula Era Perubahan Politik UMNO Jerantut

Di laman ini penulis ingin mengucapkan Terima Kasih kepada YB Dato Dr Ahmad Shukri kerana berusaha untuk menyatukan semua ahli Umno Jerantut yg sekian lama berkelodak dengan masalah dalaman Umno itu sendiri. Yb Dato Dr telah mengumpul semua para facebooker, blogger dan para para pengamal media sosial di Jerantut utk memperkasakan Umno Jerantut itu sendiri. Dan di sini penulis dapat melihat keperhatinan ahli ahli Umno yg di kumpul oleh Dato Dr Shukri telah memberi kerjasama yg hebat utk Umno Bahagian Jerantut. Penulis berasa gembira kerana apa yg di bawa dalam proses penyatuan ini dapat memberi satu impak besar kepada Umno Bahagian Jerantut bagi menuju kejayaan pada masa akan datang.

Program Pertama Biro Penerangan Umno Bahagian Jerantut.


 



BIRO PENERANGAN UMNO BAHAGIAN JERANTUT YG DI PIMPIN OLEH YB DATO DR AHMAD SHUKRI TELAH MENGAMBIL SATU PENDEKATAN MEMBUAT SATU PROGRAM PADA 18HB MEI 2014 INI DI DEWAN MAJLIS DAERAH JERANTUT BAGI MEMPERKUKUHKAN AHLI AHLI UMNO CELIK IT SERTA MEMWUJUDKAN SATU MEDIA BARU KEPADA RAKYAT JERANTUT KHUSUS NYA SAMBIL MENGERATKAN HUBUNGAN SILATURAHIM SESAMA AHLI UMNO ITU SENDIRI.


Ini saja yang dapat penulis adaptasi kepada semua pembaca. Agar kita memperolehi kejayaan pada masa akan datang bersama AGAMA, BANGSA & NEGARA.

SEKIAN TERIMA KASIH.

WASALAM.

Tiada ulasan: