Rabu, 30 Jun 2010

SATU LAGI BLOG LAHIR AKAN MELANYAK ANWAR DAN N.AJIS


SALAM PERJUANGAN


Selamat datang kelaman patpatsikulipat yang baru saja lahir senja merah tadi. Semoga adanya laman ini akan menambahkan lagi kekuatan bangsa melayu yang terhimpit disegenap penjuru. PPS akan menyerang habis-habisan sebarang rupa yang mengkhianati orang melayu-islam. Niat utama blog ini menegakan bangsa melayu kerana percaya bahawa jika melayu lemah islam juga akan lemah.
(11) Blog ini kita mengenal siapa. Samada pemimpin kerajaan, pemimpin parti komponen Barisan Nasional, ahli-ahli UMNO atau PAS,PKR,DAP atau rakyat biasa jika buat hal akan kami ratah seperti sebiji jering muda "krook" hancus. Kami tidak ada kepentingan dengan sesiapa. Kami hanya ada kepentingan dengan Allah swt sahaja. Beringatlah sebelum kami menghidu bau penyelewengan, pengkhianatan, salah guna kuasa, menghentam melayu dan sebarang rupa yang menghina melayu dan islam.
(111) Bagi kami, tidak ada rasa belas kasihan. Jika didapati melampau kami akan lanyak secara melampau juga. Peri kemanusiaan tidak ada dalam kamus patpatsikulipat. Yang ada hanyalah ingatan kepada menegakan agama islam dan bangsa melayu sahaja. Tidak ada lain. Tunggu dan lihat!!!. bagaimana kami menyiku dan melipat.
HIDUP MELAYU HIDUP MELAYU HIDUP MELAYU

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tahniah

Tanpa Nama berkata...

kalu nak menegakkan Islam tak perlu menghentam kpd nama orang. Islam x suruh buat macam tu. Tegur cara baik.Nabi x pernah pun marah kpd seorang wanita yg memakinya dan meludah lagi kepadanya malahan apabila wanita itu sakit nabi dtg menziarahinya.