Khamis, 1 Julai 2010

157 PERWAKILAN PEMUDA BOIKOT WAN AMIZAN

PERWAKILAN PEMUDA UMNO CAWANGAN-CAWANGAN TIDAK HADHIR MESYUARAT BAHAGIAN

Hampir satu perdua perwakilan pemuda UMNO dari 98 cawangan tak hadir mesyuarat perwakilan peringkat Bahagian Jerantut sebagai memboikot Ketua Pemuda UMNO Bahagian Jerantut, yang tidak memperdulikan cawangan-cawangan sejak menang pada 2008 yang lalu.

Dari jumlah perwakilan 33o orang itu, 157 orang yang tidak hadir terdiri dari 70 DUN Damak, 67 DUN Tahan dan 20 DUN Pulau Tawar. Ramai yang mengatakan tidak sampai notis. Kebanyakannya mengatakan mereka hanya "tak ada mood" nak mesyuarat kerana tidak berminat dengan KP berkenaan.

Ketua-ketua Pemuda dan perwakilan berkenaan berpendapat "sejak menang ketua pemuda, satu apa pun tidak ada aktiviti.KP buat haluan sendiri dengarnya banyak berniaga, cari harta, kawin satu lagi dan macam-macam cerita lagi kami dengar".tambah mereka lagi "kalau ketua pemuda macam itu buat apa kami dibawah ber iya-iya sangat".

Mengulas tentang perletakan jawatan Mustafa Maarof sebagai naib ketua pemuda UMNO Bahagian Jerantut mereka berkata "sepatutnya ketua pemuda yang letak jawatan" bagaimanapun mereka yang temui itu enggan namanya disebut mengatakan "tidak ada apa-apa kesan kepada kami siapa pun letak jawatan kerana pemuda UMNO bahagian Jerantut itu patut ditutup saja".

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahahahha
. ni satu lagi blog baru hentam yb dato wan amizan. hehehehhehe. masak lah yb boroi tu. hahahahha

MAT SOP P.T berkata...

para bloger di jerantut ni tau semua tentang atan dompok ni. semua perkara betul. koi pun pelik. berita cepat, betul.

kala jengking malaya berkata...

DLM DUNIA KALAU BUAT PUNGKOR BYK BEGITU LAH AKIBATNYA.

TAHNIAH WAN AMIZAN KERANA ORGNYA RAMAI LARI DARI KEMUNGKARAN DOMPOK.

JADI WAN AMIZAN AKAN HILANG PADA PEMILIHAN AKAN DATANG.

APALAGI YB TAHAN. TABUR LAH DUIT, POLITIK WANG AWK DPT PEMBELAAN DARI JAWATAN KUASA DISPLIN UMNO. TABUR JE
JGN TAKUT. JWATAN KUASA DISPLIN MUDAH DI BELI,.