Khamis, 4 Oktober 2012

SKETSA YB TAHAN VS YB P.TAWAR.

BERTEMU LAGI...

SEKADAR HIBURAN TAPI BIAR LAH JADI KENYATAAN AKAN DATANG YA.


KAH..KAH..KAH


KIH..KIH..KIH


HE..HE..HE


2 RINGGIT CUKUP LAH UNTUK GENG TV3 KAMU SEMUA.. AWAK JANGAN MAKAN RASUAH. BERDOSA TAU!!



Jangan Pening Dato.



Sabar Separuh Dari Iman



Mati Gini




 SEKIAN UNTUK HARI INI.

10 ulasan:

Awanama berkata...

mampeh la gini wei!!!!

Awanama berkata...

kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah!! ini baru kutukan dewata kah kah kah kahk kah!!!!!

kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah!! ini baru kutukan dewata kah kah kah kahk kah!!!!!

kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah!! ini baru kutukan dewata kah kah kah kahk kah!!!!!

Awanama berkata...

wan amizan kacak?? kah kah kah!! sial la lu!!

dowLAH berkata...

raban sunggoh

Awanama berkata...

nik supir kata, "mampuh kita kalau gini"...

Awanama berkata...

andaian kata-kata nik supir, "kalau dua-dua mampuh, akupun mampuh jugok tapi aku dah sempat buat kaya raya, aku tak mampuh abis weh, buat-buat mampuh je.... ", dia berkata lagi, "baguh jugok ada isu camni, taklah sepanjang hayat aku dok jadi supir nih..., merdeka!!!!"

Awanama berkata...

letak calon dua pendek ni x jdi ke benda lah jerantut. penyamun. perompak. anak dara pun sapu. tanah org melayu jual. kaya dgn duit haram je la deme semua ni.

Awanama berkata...

cantikkkk sgnt sketsa ni. mmg wan amizan kena keluar dari umno. pungkor dan perosak umno. parasittttttt!!!

Awanama berkata...

aku kira takda siapa yang songklap duit rakyat, aku tengok mana ada tanah melayu yang kekal dalam bandar, kita jangan salahkan bangsa lain yang rampas tanah bangsa kita..., sekarang zaman kemajuan, walaupun ada tanah tetapi kerana kelembikan tuan tanah itu harus diberikan kepada orang boleh memajukan, tak guna ada bandar tetapi seolah berada didalam hutan belantara..., kita jangan terlalu mudah menuduh tanpa bukti, berdosa... dan kalau benar mereka itu makan duit cina, dia akan tanggung sendirilah dosa,jangan pulak kita sama terbabik buat dosa

Awanama berkata...

ngok punya blogger,x cerdek langsung