Isnin, 22 Oktober 2012

YBM TAN SRI TENGKU AZLAN KEKAL MP JERANTUT, DATO WAN AMIZAN SERTAI PAKATAN RAKYAT JIKA TAK DICALON MP JERANTUT ATAU ADUN TAHAN.

SALAM SEJAHTERA DAN AS-SALAMMUALAIKUM


Sekarang hangat di perkatakan yg YBM Tan Sri Tengku Azlan akan mengekalkan kerusi Ahli Parlimen Jerantut. Apa yang dijanjikan oleh YBM untuk melepaskan MP Jerantut hanya tinggal kenangan, kerana tenaga dan kekuatan YBM di perlukan pada masa ini. Hanya YBM sahaja yang boleh memenangkan BARISAN NASIONAL di bahagian Jerantut.

Hanya perubahan akan berlaku kepada semua ADUN ADUN di tiga kawasan dun di Jerantut iaitu di DUN TAHAN, DUN DAMAK dan DUN PULAU TAWAR.


Ura ura mengatakan yang Dato Wan Amizan tidak akan bertanding lagi sebagai Adun Tahan kerana mempunyai seribu satu masalah yang belum beliau selesaikan dan juga belum dapat diselesaikan di peringkat NEGERI dan NASIONAL. Lapuran dari KEMAS, JASA, MIO, SB SB POLITIK dan sebagainya memberi lapuran yang tepat tentang salah laku Adun Tahan tersebut kepada semua agensi agensi yang dilantik oleh BARISAN NASIONAL dan UMNO MALAYSIA. Ada suara yang mengatakan jika Wan Amizan tidak dicalon sebagai MP mahupun ADUN, Beliau akan menyertai PAKATAN RAKYAT. Dan akan berdendam dengan BARISAN NASIONAL.Inikah pejuang UMNO dan MELAYU yang sebenar?


Dato Dr Ahmad Shukri Ismail juga tidak disenaraikan sebagai Adun Pulau Tawar lagi mahupun MP Jerantut yang di idam idamkan nya selama ini. Beliau juga mempunyai seribu dua masalah. Isu tanah bandar Jerantut di jual kepada yang bukan berhak sedang hangat diperkatakan rakyat Jerantut pada masa ini. Isu tanah felda berstatus Bumiputera di bawah pentadbiran nya banyak lepas kepada CINA CINA KOPERAT. Tapak tapak rumah untuk golongan yang layak belum diselesaikan dengan secara adil. ADAKAH Beliau ini diperlukan lagi sebagai orang YANG BERKHIDMAT untuk rakyat?


YB Dato Lau Lee Adun Damak adalah wakil Rakyat yang paling kuat kerja pada masa ini untuk menghadapi pilihan raya ke 13 nanti. Jika beliau tercalon lagi adalah 5 penggal berturut turut. Beliau memiliki kekayaan yang sangat besar, sehingga kuota Bumiputera Pertubuhan Peladang Kawasan Paloh Inai di Muadzam Shah pun beliau sebagai Director nya. Subsidi Minyak Diesel pun beliau sapu juga. Dikatakan juga undi kaum cina di kawasan beliau tidak lagi dapat membantu beliau pada PRU13 nanti. Boleh dikatakan semua undi kaum cina telah berpihak kepada pembangkang pada masa ini. Keadaan nya seperti telur di hujung tanduk pada masa ini. Kerana undinya langsung tidak membantu Undi Parlimen BARISAN NASIONAL. PERLUKAH YB MCA INI LAGI?


sekian.

32 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

btol dah 2 . buang ke semua wakil rakyat tamak haloba ni. biar ke air semua. ganti hokk baru. hok botak 2 campak ke tempat lain juga. tak bley buat benda dah semua yb perompak ni.

Tanpa Nama berkata...

penyamun semua yang 3 yb pendek ni. jantut cari la yg tinggi sikit. ni yb pukimak ni

Tanpa Nama berkata...

betul sangat tu! sokong..jangan jadi macam keldai..buang sekali dolah kicap pencacai tu!!

Tanpa Nama berkata...

bodo la! AKu sukong BN tapi Tak sokONG calon.. CaLON MACAM ORG GILA!

Kutukan Dewata berkata...

kahkahkahkahkah!!!!!

hanya jauhari mengenal manikam!!!!

Tanpa Nama berkata...

jangan hina orang, jangan pelekeh orang lain, tak baguslah kalau kita kata orang itu pendeklah, montellah dll, sebab ramai orang malaysia ni pendek2

Tanpa Nama berkata...

wan keliru @ kutukan dewata akan terus KELIRU jika dompok al pungkori tidak di calon mana jawatan di dlm BN. bertambah rabun lah mata selepas ini. hohoho. wan amizan juga akan sertai syiah juga selepas ini. tak penting lah dia nak masuk parti menda pun. janji dia kena keluar dari umno. PARASIT di dlam UMNO Jerantut. Huraayyyy!

Tanpa Nama berkata...

Hj, Nazri mungkin boleh menang. Dia mempunyai rekod yang bersih.

Tanpa Nama berkata...

tiga yb pendek yang merompak maksul rakyat jerantut. kasi tolak sampai terduduk. ganti yang baru. calun yg ikhlas dlm menegakan hak rakyat masih ramai lagi di jerantut. kalu yb ni lagi tak payah lah. buang karan je. kaya dia org tak ingat dah seksaan kubur lagi. tunggu lah sampai masa di kepit kubur sendiri. bertambah pendek la pas ni.

Tanpa Nama berkata...

wan amizan dr shukri laulee. mereke ni semua pelacur politik jerantut.

Tanpa Nama berkata...

masa ni lah nak bantu rakyat konon. sudah laa sukri. penipu. mampos aku tak undi kalau oak bertanding lagi. pukimak.

Tanpa Nama berkata...

GANTI YANG BARU. YANG HUMBAN DLM REBAN AYAM KAT TEBING TINGGI JE. PENYAMUN DGN PENYANGAK LAGI BAIK DARI PUAK YB BERUK NI SEMUA

Tanpa Nama berkata...

haji nazri boleh menang. tapi kesian dia. sb hari hari kena suntik insulin kat perut. kencing manis tunggu masa nak potong bahagian leher je. teruk sgt diabetesnya. esok jadi yb baru, setahun memerintah dah kena kerat kaki. kerayan kita yb kudung.

Tanpa Nama berkata...

dato haji nazri kalau jadi yb lagi mampos. pelajaran langsung tak de. penyamun dn merompak lagi kuat. boleh jadi citer haji nazri dgn 40 penyamun gading gajah. sorry dato nazri ngah, jgn tembak keh ya. keh takut tgk pistol oak.

DATO HJ NAZRI NGAH berkata...

kalau tak nak kena tembak. jgn buka pasal kencing manis aku. ada yang pecah kepala aku tembak. ambil lah pulau tawar tu kalau nak.aku tak kebulur. aku jilat jubor dompok sudah. aku belajar universiti german lah. deme mana tau nya. umur 6 tahun dah duduk jermann. DARI DATO HJ NAZRI NGAH. PONGGGG!!!!!!

DATO HAJI NAZRI NGAH berkata...

kalau tak nak kena tembak. jgn buka pasal kencing manis aku. ada yang pecah kepala aku tembak. ambil lah pulau tawar tu kalau nak.aku tak kebulur. aku jilat jubor dompok sudah. aku belajar universiti german lah. deme mana tau nya. umur 6 tahun dah duduk jermann. DARI DATO HJ NAZRI NGAH. PONGGGG!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

nazri ngah tak layak jadi calun mana tempat.penyakit banyak. pelajaran tak dak. kencing manis dye boleh bawa maut bila bila masa. susah pilairaya kecik 6ti. percayalah. mampos kita esok.

Tanpa Nama berkata...

ye ker dato haji nazri ke yg komen 2. kerayan demo kena tembak pas ni. huhu

Tanpa Nama berkata...

kesiannya dato nazri ngah. btol ker ada kencing manis tinggi. keh rasa btol la dia xde pelajaran. bahasa ingeris cam pukimak je. lagi 1 hj nazri bukan org jantut. dia org tengganu kan. xpayah la. hancur kita nti.

Kutukan Dewata berkata...

anom 10.31pm,

rezeki aku di tangan allah,bukan di tangan manusia.aku tak bergantung hidup pada yb dompok.

orang macam awak yang merasakan rezeki awak bergantung kepada manusia lain mengikut fatwa imam suffian bila mati nanti mayatnya akan membelakangkan kiblat!!!

Tanpa Nama berkata...

haji nazri lagy penyamun. habis gajah dgn ikan kelah kat msia ni kalu dia dpat memerintah. lipas pun tak nok haji nazri oit. sb haji nazri kencing manis boleh bawa maut bila2 masa je.

Budak Benteng berkata...

Mohon pautkan blog saya . Saya sudah pautkan blog saudara.

http://budakbenteng.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

ADUN Tahan tu ganti dengan presiden KAWAT pun ok, dia anak ulu tembeling, walaupun politik dia di pekan tapi dia ada latarbelakang pulitik...

Tanpa Nama berkata...

kalau nak buang semua calon yang ada, mesti buang semua mereka yang telah dianugerahkan dato, ahkakitali pulitik dan kakitangan pejabat parlimen, ahli pulitik dan kakitangan pejabat dun, sebab mereka itu adalah penyukung kuat yb yang ada tu.., ganti dengan yang pnyai pikiran sederhana.

Tanpa Nama berkata...

44SIKLIPAT,
BLOG AWAK NI HANYA MUSUH YB YANG ADA,DAN PENYOKONG KAMARUZAMAN BARUA AJE YANG BACA SEBAB DIA ORANG MEMANG JENIS SUKA MENGUMPAT ORANG MACAM KAU JUGAK!!!BERAPA ORANG AJE BACA BLOG KAU NI.HABIS TINGGI 25 ORANG AJE BACA SEHARI!!!

Tanpa Nama berkata...

patpat sikulipat blog nik drebar dr shukri yg punya. semua taktik supaya wan amizan jatuh. nik oak jgn dengki dgn wan amizan. boh oak merompak juga. abis tanah org melayu kat bandar dgn p tawar tu boh oak kebas. anak haram si nik sakit parkinson ni.

Kutukan Dewata berkata...

Tak baik mengumpat dan menuduh ppsl ni nik dr shukri punya blog.tak logik langsung!

boleh ke nik buat blog?tangkap gambar bolehlah!jangan pakai-pakai tuduh weh!

Tanpa Nama berkata...

semua yb tu penyamun. buang semua. campak ke air taik sudah. perangai mcm ulat taik

Tanpa Nama berkata...

jgnlah gunakan budaya maki hamun ni, tak baik, apa salahnya kita gunakan perkataan baik-baik yang boleh membina dan berunsur yang boleh memberi faedah kepada semua, kita kata dan maki hamun orang kita yang beroleh dosa....

Tanpa Nama berkata...

Berbicaralah dengan sopan. Kalau begini malulah kita orang jerantut.Kalau tak suka pun gunakanlah saluran yang betul bukan maki hamun.sekian.

dowLAH berkata...

tukar tukar!

bila lagi Jerantet nak maju

Tanpa Nama berkata...

Jom tukar kpd pr lah weh.utk kbahagian semua.