Selasa, 27 Mac 2012

MAJLIS DAERAH JERANTUT DISITA MAHKAMAH, ADAKAH REST HOUSE LEPAS TANGAN?


SELAMAT DATANG KE KARNIVAL JERANTUT, SEMPENA TAHUN MELAWAT JERANTUT.

Tapi penulis nak tahu apa masalah Majlis Daerah Jerantut sehingga di sita oleh pihak mahkamah baru baru ini. Apa ke hal nya sehingga jadi sedemikian rupa, memalukan sahaja!!!!
Siapa punya angkara sehingga berlaku benda yang tak patut berlaku. SPRM tolong masuk siasat. Penulis bukan apa suruh SPRM masuk sebab yang di bayar kepada mahkamah adalah duit rakyat hasil kutipan cukai bermacam macam yang di kenakan oleh pihak MDJ.

Tindakan saman dah kena lama oleh pihak mahkamah,tetapi kenapa lewat di bayar oleh pihak MDJ??????, tunggu MB bayar atau tunggu duit dari Ahli Majlis Daerah Jerantut. Mampus tak dapat oittt!!!! Penulis dan rakyat Jerantut nak tanya kpd pihak MDJ kenapa pemilik Resthouse tak di kenakan tindakan serupa seperti MDJ, padahal yang bersalah adalah penyewa Resthouse yang kebal dikenakan sewa dan kebal dalam politik UMNO. Apa kekuatan si WOOK ITAM legaam ni. Nak tunjuk kuat atau nak kalah pilihan raya akan datang. Ahli Majlis Daerah Jerantut pulak apa peranan untuk membantu dan membenteras org seperti WOOK ITAM ni, takut pada MB... Kalau MB bersekongkol bersama penyewa yang tak bayar sewa rest house, gulingkan MB juga pada PRU akan datang nanti. Kan mudah kerja.

SUNGGUH MEMALUKAN DAERAH JERANTUT------"KENA SITA SEBUAH KERAJAAN TEMPATAN"------JAWAB LAH WAHAI WOOK ITAM SI KELDAI HITAM ------JAWAB JAWAB!!!!


4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dengar ceritanya dia ugut kalu dia kena keluar dari resthse tuu ..dia akan pastikan BN akan tumbang dalam PRU13 nanti,nak tanya sikit hebat sangat ke dia nii???ada sesapa bole jawab?

Tanpa Nama berkata...

itulah hebatnya orang2 yang dikatakan hitam ni..., dia ni selebal dengan kicap, chak, lg....?, kalau nak ugut macam tu, itu sudah melampau, inilah manusia yang tak boleh pakai, berjuang berlandaskan kepentingan diri, semua benda di nak..., terkini dia tengah loby nakkan dato pulak, dah dapat datok ori nak dato istana pulak...

Tanpa Nama berkata...

saman semua yang terlibat biar mampus belaka!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Dia memang hebat, rumah PAKR yang tak seberapa rm bulan pun tak bayar. kalau org lain dh kena sita.

mdj kena bayar saman rm373,050.12 baru2 ini kepada satu syarikat

ceritanya pada awal nak kena saman, lawyer mdj memperbudakkan fadha nur ahmad kamar yang mewakili syarikat tu.

kononnya boleh menang. tup-tup.....sbb nak cover line nak guna kuasa MB, tak boleh makan.

kemudian kononnya masuk mahkamah rayuan......masalahnya rayu apa, dh lebih tempoh merayu....
lawyer mdj pun satu....tak baca ke?
mdj kena cari lawyer lain.

yg kena saman tu nak lingkupkan BN di jerantut menunjukkan sikap org umno, kalau dh tak dapat faedah nak jahanamkan org, adakah ini perjuangan tulin.

oleh itu utk membetulkan keadaan dalam jerantut....kita bg PR memerintah sepenggal.....kita tgk byk lagi sampah bawah bawah carpet mcm kes khir toyo di selangor.

bayk lagi kes mcm ni...kita aja tak tau.....