Selasa, 25 September 2012

LIHAT KRONI KRONI YB YB INI?. YANG MANA AKAN MP JERANTUT PADA PRU13. TAKUT DUA2 TERJUN KE AIR.

SALAM SEJAHTERA DAN AS-SALAMUALAIKUM WARAHMATUL HI WABARAKATUH.

Pilihan raya semakin hampir menjelang tiba. Mari kita lihat jentera jentera Umno Bahagian Jerantut berkerja. Untuk wa pulus fi dunia ke? atau untuk kemajuan rakyat nya ke? Kali ini penulis akan memberi kesempatan untuk rakyat Jerantut menilai mereka semua. Kalau mereka boleh memenangkan Barisan Nasional untuk PRU 13 nanti, kita akan undi. Fikir dengan baik siapa mereka ini semua.

Dikatakan pada minggu lepas mesyuarat Majlis Tertinggi telah bersidang di Kuala Lumpur untuk menetapkan siapa calon calon yang ada di dalam senarai Ahli Parlimen seluruh Malaysia. Penulis dikabarkan ada 700 lebih calon pada senarai tersebut utk Pru 13 nanti. Senarai itu akan di saring lagi sehingga di umum kelak oleh Presiden Umno Malaysia.

Di sini penulis akan menerbitkan 2 Carta Kroni Kroni UMNO Bahagian Jerantut:-

GAMBAR PERTAMA:-



GAMBAR KEDUA:-


Adakah mereka ini semua berkerja untuk Umno Bahagian Jerantut.? Boleh kah mereka mereka ini memenangkan Barisan Nasional Jerantut.?

SEKADAR SELINGAN.



ATAU MUNGKIN CALON CALON PARLIMEN SERTA ADUN AKAN BERUBAH SECARA TOTAL. TIADA LAGI YANG LAMA, CALON YANG BARU AKAN DATANG.

Hidup UMNO!!!
Hidup UMNO!!!
Hidup UMNO!!!

26 ulasan:

Awanama berkata...

group wan amizan dgn dr shukri campak bagi makan buaya je. Perompak, penyamun, penyangak, pungkor, kelintong mcm2 lagi dia owg

Awanama berkata...

Cari orang lain la woi!!!!!!!

Awanama berkata...

menarik artikel ini untuk dikongsi..kita perlu fikir positif!

Awanama berkata...

DEKAT SITU AKU TGK ADA YANG MAIN BANYAK KOLAM!!

Awanama berkata...

celakak..! ada juga gambar beruk dlm tu.. hak tuiii!

Awanama berkata...

wan hizam banyak kolam. dye semua makan atas bawah. puak wan jangan pakai. putar belit mcm keling.

Awanama berkata...

nampak kekuatan pada gambar ke3. ramai boleh calun kat si2. cikgu nazlan ok. cikgu pian ok. keh sokong ramai yg bhgian bwh 2. nampak bkn perompak harta rakyat.

Awanama berkata...

wan bazli geng dr shukri ke? patut la x ke mna bdk rambut sikat tgh 2. dah la rambut berlemim je. parasit dlm umno. mcm babun nmpak nya.

Awanama berkata...

kome sokong gambar bwh memerintah jantut. gambar atas tu semuaa 40 penyamun jantut

Awanama berkata...

Budak mengikut je tu semua..suruh anguk anguk ikut bontut aja. Hidup Hj Kama!!

Awanama berkata...

hampuras semua x boleh pakai la.. benci dah kedeme semua ni! pergi bawok hampuras pemimpin hampuras jadi hampuras la 44sikulipat! letak gambar aku nanti aku bagi 3 ratus. cakap aku takda gigi pulak.

Awanama berkata...

ini kerja nik supir sukri la ni. bodoh. dah bos tak lekat calon duk diam sudahlah. ni nak rosak ke umno pulak.

Awanama berkata...

celaka nik supir patut la masa persidangan umno dulu duduk menangkap gambar semua orang. Ini dia parasit nak menjahanm kan umno jerantut ni. Mamposla umno gini gaya..fedup la org lain woii.. iini nak sabotaj calon! Mintak Najib siasat Nik supir n kuncunya!

Awanama berkata...

nape ada tanda tanya 2?.

Awanama berkata...

gambar 1 penyamun. Gambar 2 penyangak...elok lah penyamun dgn penyangak bertemu. Pas juga yg untung. Tahniah patpatsikulipat.

Awanama berkata...

ganti org baru. selesai masalah. asyik 2 beruk ni je yang byk buwt hal nya. Mat org umno xde org dah ker.

Awanama berkata...

muka iblis bertopeng manusia puak puak atas tu. teruta group wan amizan

Awanama berkata...

pat siku,

jangan jadikan blog awak taman umpat mengumpat pulak.kau dapat saham juga nanti bila hari akhirat nanti!!!

Awanama berkata...

ada kebenaranya juga benda ni aku tengok. tapi mengapa nak ikut?

Awanama berkata...

janganlah mengata, tak semua dalam gambar tu berperangai buat hal.., nik supir ni dia pelaga dalam umno jerantut ni, ada muka-muka yang tak terlibat dengan ragam politikpun dimasukkan gambar dalam group-group tu, ini nik supir ni dah bertekat, dri abis punca rezeki dan sebagai penganalisa pulitik jerantut ini, sekarang dia berpegang pada prinsip 'nok abis biolh abis semuoooo'

Awanama berkata...

nik br shukri punya keje ni. penyangak nik. aku jumpa mmg kena tumbok

Awanama berkata...

Bale dame, hak sebeno nya sape punya kerja ni. Hancur, berkecai..habis pecah rahsia. Tapi senang lah MB dan PM nak buat kerja.DEema dah tolong bagi tahu hak sebeno belaku di Jerantut ni....silap pilih hancur!!!

Awanama berkata...

Anum di atas tu lah yg buat kerja ni kut. Memang kerja dia melaga-lagakan. Tapi yg ini hampir tepat lah...yg ini perlu ditangani PM

Awanama berkata...

Anon di atas tak payahlah tumbok2.Kalau nak bertumbok pegilah masuk olimpik. Tak payah masuk poluitik

Awanama berkata...

dua geng kroni kat atas 2. mmg perompak semua. bagi calon baru pas ni. wan amizan pun dlm kes sprm lagi. deme nak ke calon ada masalah mcm wan amizan. dr shukri pulak habis tanah org melau jtut kena jual..guling dua pendek ni.ganti org baru. kalau calon juga mmg nahas lah kita. tahniah patpat siku lipat. ni iblis bertopeng manusia selama ni.

Awanama berkata...

kas ni daroh umno dr lahir...keknye sia2 kas pangkoh slame ni...kas g2 gak...rumoh arwah ayoh kas pn dengornye nak ejas di cina 2 n penjilat2 nye.... adeh.... Punoh kg kas..... Baik kas pangkoh pas....'mundur2' kelantan ramai jugak rakyat dia jutawan, kota baru maju ngalohkn kuantan......pahang slame ni umno memerintoh mende ada nye...hutang negeri pn makin betamboh dengornye....hutang kelantan yg mudur tuh ada gak susutnye deme weh......serabut dah aku nak nyokong puak2 ni....abis jerantut kas tegadai